Retourneren van producten

Retourvoorwaarden

Is je besteling niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Wij willen je echter wat langer de tijd geven om je keuze te maken. Daarom heb je bij ons 30 dagen om je retour aan te melden. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen. 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het retourneren van onze producten is helemaal gratis.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en waarbij de specificaties, kenmerken en aard van het product al in de verpakking volkomen helder zijn (bijv. batterijen, inktcartridges, usb-sticks, kabels, lampen).
  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggestuurd omdat de verzegeling is verbroken.
  • Een digitaal product dat niet op een fysieke drager staat, zoals een e-book, game of app.
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
  • Software abonnementen en producten.
  • Muziek, films, games, en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via Contact